Driver pro Diamond Stealth II S220

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Říjen 15 16:52:55 CEST 1998

Zkousel jsem kartu Elsa GLoria L a fungovala. Symlink X jsem zmenil
rucne, rozliseni a barevnou hloubku jsem take zmenil rucne. Drobne
problemy jsem mel se zobrazovanim barev v KDE (pri 32b se mi chybne
zobrazovalo nejaky obrazek, ktery byl jako tapeta, pri 16b se chybne
zobrazoval barevny prechod, ktery byl misto tapety). Ale za to mozna
mohlo KDE.

Slavek Banko.