FYI: Zmereno: teplota procesoru

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 16 01:02:10 CEST 1998

Zdravim,

nedavno jsem zde zjistoval jak ovladat teplotni cidlo.  Na adrese
http://www.netroedge.com/~lm78/ se nachazeji zdrojaky k modulu do jadra
(zkousel jsem 2.0.35), ktery zpristupni sbernici SMBus (system management
bus), na ktere jsou podobna zarizeni povesena.  Pres /proc filesystem se
pak maji dat cist veci jako rychlost vetracku' v krabici, hodnoty
teplotnich cidel, napeti zdroje apod. :)

Kazdopadne to funguje s tim jedinym teplotnim LM75. Je to zajimave meritko
zateze procesoru. Jdou nastavit i hlidaci teploty, pri jejichz prekroceni
chipset zpomali procesor a podkroceni :) zase zrychli.

Dekuji Pavlu Kankovskemu za nasmerovani na ty spravne zdroje.

zdravi

  Milan Kopacka