Instalace RH bez swap partition

Pátek Říjen 16 03:34:07 CEST 1998

Jakub Soucek (jakub.soucek na spika.cz) wrote:
: Jde nejakym zpusobem nainstalovat RedHat (5.1) bez vytvareni swap =
: partition? Nechce se mi kvuli tomu prepartitionovat disk (uz mam totiz =
: volnou jenom jednu primarni). Mam 128 MB RAM a rad bych pouzival jenom =
: swapovaci soubor, ale ta instalace...

Resil jsem uplne stejny problem. Nakonec jsem to vyresil tak ze jsem jako swapo partition (0x82) oznacil jednu dosovskou oblast, instalace vesele pokracovala, a pak jsem rekl ze tu partition nechci pouzivat. Instalace dobehla a z uz nainstalovaneho Linuxu jsem tu oblast zase oznacil jako dosovskou (0x06). Data zachovana k naproste spokojenosti. Okamzite jsem psal bugreport redHatu, doufejme ze v RH 5.2 to uz bude spravene.

Leos Bitto