editor pro dipl.praci

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Říjen 16 08:18:40 CEST 1998

On 15-Oct-98 Jiri Jindra wrote:
> Jeste bych se rad zeptal:
> Z MS Wordu jsem zvykly psat do stroje jiz koncept a text pozdeji
> upravovat,
> prepracovavat. Je tento zpusob mozny / pouzitelny i v Latexu? Nebo je
> vyhodnejsi psat az konecnou verzi textu?
Nevidim duvod, proc by to neslo. Emacs i vi jsou editory jako kazdy jiny,
a uprava LaTeXovych prikazu neni slozitejsi nez jejich psani.
Ja mivam problem s vkladanim obrazku a s importem rtf souboru obsahujicich
cestinu. Ale ted zrovna jsem nainstalil novy tetex-0.9cs, tak to honem
vyzkousim.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language