ssh + login

Pátek Říjen 16 08:58:05 CEST 1998

mate niekto skusenosti s kompilovanim ssh tak, aby pouzival systemovy program
login, vcetne nastaveni (/etc/login.defs, /etc/login.access)?

V com je problem? Zda sa, ze ssh puziva vlastny login program koli vzdialenemu
vykonaniu prikazov, scp a pod. O tieto moznosti by som nerad prisiel.

Koli comu to? Chcel by som mat jeden subor, v ktorom by som nastavoval moznost
prihlasovania sa "mimo" lokalnej siete a aby som to nemusel robit dvojmo
(sshd_conf, login.access).
Je riesenim len daky script? alebo to ide urobit aj na urovni ssh?

dakujem za pripadne rady a namety

s pozdravom
--
Tibor Pittich