web brousic jiny nez ns ?

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Čtvrtek Říjen 15 21:54:30 CEST 1998

    RF> BTW: Pouziva vubec nekdo neco jineho nez netscape (tim myslim
    RF> neco jineho tak, ze nema netscape vubec nainstalovany) ?

Ja pouzivam povetsinou W3, coz je pro mne nejlepsi WWW browser, jaky
jsem nasel (ac vase pozadavky naprosto nesplnuje).  Bohuzel ma take
hodne chyb, ktere momentalne nemam cas opravovat, takze mam instalovanu
i Mozillu, ktera vetsinou stihne pro W3 problematickou stranku zobrazit
jeste pred svym zhroucenim.  Na jednom stroji se mi Mozilla systematicky
hrouti hned pri startu, takze tam jako doplnkovy prohlizec k W3 pouzivam
Netscape.

O *zadnem* pouzitelnem WWW browseru nevim.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a