barevny Emacs

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Čtvrtek Říjen 15 21:30:23 CEST 1998

    MK> Muzete mi nekdo rict proc tomu tak je? V tom bude jiste nejaky
    MK> zadrhel, jinak by to uz nepochybne nekdo udelal.

Neni v tom jiny zadrhel, nez ze to zatim opravdu nikdo neudelal (dost
dobre).  Nejedna se o uplne trivialni zalezitost, protoze Emacs ma
optimalizovane vykreslovani, ktere nesmi byt implementaci barev na
konzole naruseno.  Sveho casu existovaly nejake patche (tusim tak kolem
verze 19.27), ale do distribuce se nedostaly.

Implementovat barvy na konzole do aktualni verze nema smysl, protoze je
jiz napsano nove zobrazovani kvuli proporcionalnim fontum, takze je
potreba pockat na jeho zverejneni.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a