port linux. app -> NT: jake CC pod NT zvolit?

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pátek Říjen 16 13:20:47 CEST 1998

On Fri, 16 Oct 1998, Ales Pour wrote:

> Zdravim vsechny,
> chtel bych poprosit o radu a zkusenosti jake jste kdo udelali pokud jste
> nekdy portovali unix/linuxovou aplikaci do NTycek. Jde mi hlavne o to,
> jaky kompilator a prostredi v NT zvolit.
> Mam do NT prenyst takovej jeden server, takze zadny vystupuy na obrazovku.
> Dal jsou tam vcelku obycejny zalezitosti typu read()/write(),fopen() atd.
> Horsi je ale rekl bych select(na pi'pje a soketu) no a taky thready. Taky
> pristupuju k databazi ale pouzivam ODBC interface (MySQL/myODBC) tak to mi
> [...]

mne se osvedcil Watcom c/c++ od verze 10.5 vyse.
jestli je to aspon trochu POSIX compliant zroj, tak to neda tolik prace
(nevim jak to je s thready !)

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "