Usina mi dosemu

Pátek Říjen 16 13:33:13 CEST 1998

Dobry den,

V okne xdos-u jsem spustil aplikaci, ktera neco pocita. Vypocet by mel
trvat asi 24h, ale po nejake dobe (nekolik desitek minut?) mi proces
xdos "usne". "strace -p <xdos_pid>" vypisuje

--- SIGALRM (Alarm clock) ---
sigreturn()                             = ? (mask now [])
select(4, [3], NULL, NULL, NULL)        = ? ERESTARTNOHAND (To be restarted)
--- SIGALRM (Alarm clock) ---
sigreturn()                             = ? (mask now [])
select(4, [3], NULL, NULL, NULL)        = ? ERESTARTNOHAND (To be restarted)
--- SIGALRM (Alarm clock) ---

$ ps uax
USER       PID %CPU %MEM  SIZE   RSS TTY STAT START   TIME COMMAND
root     28523 19.5  6.9 10848  4392  p9 S    17:26 231:19 xdos
                                         ^^^^

Zatim to vypada, ze ho vzbudi kazdy okenni "event", ktery souvisi s
oknem xdosu - napr. prejeti mysim kurzorem pres toto okno, prepnuti na
stranku s oknem xdos-u ve window manageru ...

Zadny pouzitelny timeout v konfiguracnim souboru dosemu jsem pro tento
pripad nenasel. Nevite, proc usina a jak se da zajistit, aby neusinal?
Stacil by i workaround, aby ten vypocet mohl byt dokoncen bez me
pritomnosti. Urcite to bude nejaka malickost.

Konfigurace: RH 5.1, xdosemu-0.66.7-5, dosemu-0.66.7-7, MS-DOS 6.2.
Aplikace je spoustena ze "stareho" Norton Commanderu.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR