Cestina na webu

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pátek Říjen 16 14:19:08 CEST 1998

"Dalibor Toman" <dtoman na fortech.cz> wrote:

> prave  naopak - prekodovac cestiny musi samozrejme upravit i charset tag

   Prekodovavace cestiny by mely davat Content-Type: i s kodovanim do HTTP
hlavicek (to snad mod-czech a CSaczech delaji) a zmineny meta flag by
v idealnim pripade mely vypoustet (to asi nedelaji).

   Vyjimky by mohly byt v pripade "inteligentnich prekodovavacu", ktere
pro nektere stare vadne klienty, jez se chovaly podivne, kdyz jim prislo
neco jineho nez charset ISO-8859-1, davaji Content-Type: takove, jake
prislusneho klienta nezboura nebo nezpusobi, ze tento klient misto
zobrazeni soubor ulozi na disk - je otazkou jestli neco takoveho jeste
podporovat.

   Otazkou je, co se ma objevit jako hodnota charsetu, kdyz si nekdo vyzada
nejake nestandardni kodovani (tj. ne ASCII, ISO-8859-x, UTF-x ani Windows-
xxx). Ale to uz by mel byt opet problem jenom starych klientu.

                                                    S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229