Cestina na webu

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Pátek Říjen 16 14:33:21 CEST 1998

On Friday, October 16, 1998 1:41 PM, Martin Mares
[SMTP:mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz] wrote:
> Zdravim,

>    Prijde mi, ze <META HTTP-EQUIV="..."> je prisernost, ktera se do
>    standardu
> HTML dostala nejakym omylem historie, zejmena pak proto, ze
narusuje
> oddeleni
> dat od transportniho protokolu (Klasicky priklad <META HTTP-
> EQUIV="Content-type"
> CONTENT="text/plain"> -- je takovy dokument v HTML nebo v plain
> textu? Pokud
> je v HTML, pak je v plain textu, protoze se tento tag
interpretoval,
> na druhou
> stranu pokud se interpretuje, pak se vlastne interpretovat nemel,
> protoze
> soubor neni HTML. Spor.). Navic by pouzivani takovehoto tagu
> zpusobilo,
> ze dokumenty neni mozno bez porozumeni jejich obsahu prekodovat do
> jine
> znakove sady, coz je ovsem velice uzitecne a v praxi se casto deje.

V zasade souhlasim s duvody proc tento META-tag nepouzivat. Potom je
ale nutne vzit pod krkem vsechny spravce aby server posilal spravne
cestinu, vcetne pripadneho prekodovani.

Treba server www.??????????.cz udela toto:
GET / HTTP 1.0

HTTP/1.1 200 OK