ISDN

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Pátek Říjen 16 15:39:56 CEST 1998

On Fri, 16 Oct 1998, Lukas Macura wrote:

> Myslim, ze AVM A1 je dostacujici. Potom je jeste AVM A1 Fritz nebo AVM
> Fritz nebo tak nejak a AVM A1plus. Ta az na to ze je drazsi neumi IMHO
> nic.

POZOR.  Nekde jsem cetl, ze AVM A1 plus neni jadrem (soucasne stable)
podporovana.  Bylo by dobre se pred koupi AVM A1 plus presvedcit, je-li to
tak ci jinak.

> Pppd sice na to muzete pustit, ale to bude zbytecne pouzivat synchronizaci
> a nektere veci, ktere u ISDN narozdil od analogoveho modemu nejsou
> potreba. Budto se pouzije ipppd nebo (s cimz mam zkusenosti) se pouzije
> protokol rawip a rovnou vam vyskoci dalsi ethernetka.

Mate na to nejake HOW-TO, nebo sikovny zdroj informaci?  Zatim se s tim
peru, ale bezvysledne.

Dik za radu.

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>