Problemy s instalaci RH 5.1

Petr Sindelar - PeS sindelap na upol.cz
Pátek Říjen 16 16:49:14 CEST 1998

Zdravim,
mam jeden BFU dotaz.
V pondeli jsem si koupil 4.3GB HDD Seagate a snazil se cely tyden na
nej nainstalovat RH 5.1....problem byl v tom ze po nejake dobe (asi
tak po trech restartech) "spadnul" ext2fs a uz neslo nabootovat.
Tak sem hledal a hledal (a zuril) a ejhle...muj MB neumi spravne
nadetekovat onen disk. (teda cislo nahlasi spravne...v rezimu normal
ma hodnoty CHS dobre ale on dobre pozna ze ma pouzit LBA a ouha!!!
V tomto modu ma spatne nastaveni (a ja ho nemuzu zmenit ani rucne v
setupu)

Toz me napadla zverska myslenka...Nastavit ve setupu type NORMAL a
nastavit spravne hodnoty....Poradi si s tim linux nebo ne???
(DO$ ne..ten zadetekuje jen 472MB :(()

JO a co wir95??? (rad bych je mel v primary part. na 800MB)
(samozrejme osr2+fat32)

Dekuji za odpovedi (ja uz si nevim rady...to moje stary zelezo asi dle
rady sveho momentalne prihlizejiciho kamarada odstrelim brokovnici :))

 Petr(mailto:sindelap na upol.cz ,ICQ:16668451)
 Pes the Elven Mage (www.inf.upol.cz/~sindelap)

P.S.:Slo by nejak nastavit do Setupu na tvrdo pres port 70 spravne
hodnoty pro LBA mod??