verify_area

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 16 15:59:45 CEST 1998

Hello, world!\n

>   nevite nekdo, co to presne znamena, kdyz vraci volani:
>
>   verify_area(VERIFY_READ,addr,addrlen);
>
>   chybu -EFAULT ???
>
> Rutinka verify_area() se nachazi v memory.c v /usr/src/linux/mm. Tuhle
> chybu mi to vraci z volani z jednoho kernel loadable modulu.

   Funkce verify_area() se pouziva v jadrech 2.0.X pro kontrolu, jestli pointer
na blok pameti predany uzivatelskym programem opravdu ukazuje na existujici
pamet aktualniho procesu. -EFAULT znaci, ze neukazuje :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"COBOL -- Compiles Only Because Of Luck"