Windows/Linux

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Sobota Říjen 17 15:56:09 CEST 1998

On Sat, 17 Oct 1998, V_40 wrote:

> Poradi nekdo, je-li mozne na jednom pocitaci provozovat Linux i Windows ? A
> pokud ano jak upravit konfiguraci tak, abych mel moznost zvolit pri startu
> PC, ktery system se ma nastartovat ?

Samozrejme ze je to mozne. Staci sledovat tuto konferenciu a zistite ze sa
o tomto skoro stale pise. Kludne mozete mat viac systemov na pocitaci .
treba len nejaky boot-manager (obsluzny software). Linuxovske lilo to v
pohode zvlada. takze kludne si mozete doma nainstalovat windows95 a na to
si na inu particiu naistalovat linux. Teraz je sobota ale ratam ze v
pracovnu dobu ,vam na to povedia aj ostatny to iste.

Co sa tyka upravy ,lilo ma vlastny softik ,ktory je strasne jednoduchy,
nieco ako vytvaranie particii pod linuxom. Takze da sa. A navyse je v
predaji aj mnostvo kniziek o linuxe ,kde sa to urcite vyskytuje.
S pozdravom.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/