barevny Emacs

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Sobota Říjen 17 19:27:06 CEST 1998

> Dobry den vespolek,
>
>   Chtel bych se zeptat, jestli lze nejak nastavit, aby se Emacs choval na
> konzoli barevne. Nechce se mi na psani pouzivat Xsy, ale syntax
> highlighting mi docela chybi.

Narazil jsem na podobny problem, proto je-li treba edituji na
console v editoru `jed'.

Je to jednoduchy a pomerne maly editor, v nemz se  emacs-ista dobre
zorientuje. Neni postaven na (e)Lispu a na  S-Langu.

Zacal jsem jej pouzivat kdysi kvuli emulaci wordstar-like editoru, ale
brzy jsem jej opustil (jako zacatecnik v UNIXu jsem nebyl
spokojen), presel jsem na `vi', ktere jsem si zamiloval a pote mi kolega
ukazal emacs, ktery mne ucaroval--toz jsem zase zkusil jed, jelikoz na
consoli emacs nepise barevne a ejhle on neni tak hrozny jako kdysi.

Jed nalezne snad v kazde distribuci Linuxu (vRH 4.2 je jiste).

A jinak ve FAQ je uvedeno toto:
<1> How do I obtain JED? (ftp and email)

   JED is available via anonymous ftp from space.mit.edu in the
pub/davis/jed
   directory.  JED comes in three forms:

         jedxxx.tar.Z     unix distribution for version xxx
         jedxxx.zip       PC distribution with precompiled jed.exe

Pekny den preje.
			Michal K.