Instalace Linuxu a problemy s ni

CEDRIK na fenix.zcu.cz CEDRIK na fenix.zcu.cz
Pondělí Říjen 19 09:42:19 CEST 1998

> Date sent:      Thu, 15 Oct 1998 10:53:41 +0200 (MEST)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Robert Follner <follner na icl.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        RE: Instalace Linuxu a problemy s ni

> Ahoj!
> Nevim, jestli je ti znama vlastnost partition table (tabulka rozdeleni
> disku), a sice, ze na jednom disku nemuze byt vice nez 4 primarni oddily
> (partition).
 To mi znamo nebylo a bylo tim. Zase jsem chytrejsi :)

> Co se tyce hda6 a vice, neni problem. Jedine co muze nastat, je vycerpani
> volneho mista na disku, ale to se pak jeden nemuze divit, ze ani linux
> nedokaze vytvorit dalsi oddil ;-)
    To znam. Do nedavna jsem delal na 420MB

> No, to nebylo treba, stacilo mozna spustit xf86config nebo neco v tom smyslu
> a ono to bude mit spooouuustu divnych dotazu, ale vysledkem bude
> konfiguracni soubor XF86Config, dulezity pro spusteni X-u.
    To urcite vyskousim. Hledal jsem neco podobnyho, ale nevedel jsem
jak se tomu presne nadava

> Tomu nerozumim... Zadne okynka? Ani terminal (xterm, nxterm)?
> Mas nainstalovany nejaky window manager (fvwm)?
Ne , jenom kursor (x) uprostred obrazovky.Po sestem preinstalovani to
najednou zacalo fungovat. Asi proto ze je pri instalaci nevypsala
zadna chybova hlaska (v tom instalacnim  vokynku (ret hat 5.1 vod
Computer presu) Psalo to neco o klavesnici (ovladac) a jeste neco
jinyho.

>  Robert Follner, ICL Brno
>  + 420 - 5 - 746 743
>  use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language

                    diky za informace
                                cedrik