Problemy s lokalizaci v X

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Říjen 19 11:55:40 CEST 1998

Vaclav Ovsik <ovsik na skoda.cz> wrote:

> Instaloval jste updates ?
> Ja potom co jsem nainstaloval RH5.1 se vsema updates (mirrorujeme si je)
> co tam byli, uz cestinu neuchodil. Pri spusteni treba X-termu to rvalo, ze
> "locale not supported by XLib", i kdyz bylo (alespon doufam) vsechno

Pustte si netscape. Ten Vam rekne jake locale neni podporovano
XLib-em. Melo by to byt cs_CZ nebo cs. Zkontrolujte si, ze mate
v /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias radek, ktery zacina tim,
co vypsal netscape jako nezname locale, a za tim je nekolik
tabelatoru a cs_CZ.ISO8859-2 . Pokud ne, je chyba tam - radek
doplnete nebo zmente. Nastartujte znovu X a minimalne kdyz si
pustite v xtermu vi (ne kazde textove okno v X je xterm!) a v nem
rezim vkladani (i), tak by ceska klavesnice mela chodit (prepina se
ScrollLockem). Ostatni problemy muzete vyresit s pomoci

http://www.penguin.cz/czech-howto/

                                            S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229