Problem s RH 5.1 a starym zelezem :((

Petr Sindelar - PeS sindelap na alpha.inf.upol.cz
Pondělí Říjen 19 12:11:57 CEST 1998

Dobre dopoledne,
tak sem vcera rozchodil RH 5.1 s Wd netcard a paril mume..
to nic...
rano sme si rek ze to pozapojujutak jak to ma byt...
pridal sem druhej 16MB simm a pretaktoval jsem svuj procesor
z 80 na 100 MHZ (IBM 486 dx/2). Zaroven sem pripojil svuj druhej disk
(seagate 545Mb) a svoji cd-rom (na instalaci jsem mel pucenou).
A ouha..od te doby nelze ani nabootvat..
jednou to nabehlo...ale nejak divne...net mi nejel..
tak jsme to shutdownul..vyndal 16MB ram a podtaktoval ale bohuzel
rve to ze inode doesn't exist ci co a nenabootoju to :((((
Tak se ptam...cim to je ?(Pamet nebo ten procesor???)

Diky za radu....ja uz chci konecne mit RH 5.1 na kompu a chci aby behal
:)))))

(BTW asi jsem rekordmanem v delce instalovani RH....od minuleho pondeli do
ted...zatim ani jednou nevydrzel :(()

                        PeS the Elven Mage
                        (sindelap na upol.cz)
P.S.:Pokud je potreba vedet vic veci staci se zeptat...ted du na koleje a
budu vedet vse presne (a od kamose budu mailovat :))