Problemy s lokalizaci v X

Jan ONDREJ / SALSOFT ondrejj na salstar.award.sk
Pondělí Říjen 19 11:49:04 CEST 1998

On Po, 19 okt 1998, Vaclav Ovsik wrote:

>Instaloval jste updates ?
>Ja potom co jsem nainstaloval RH5.1 se vsema updates (mirrorujeme si je)
>co tam byli, uz cestinu neuchodil. Pri spusteni treba X-termu to rvalo, ze
>"locale not supported by XLib", i kdyz bylo (alespon doufam) vsechno
>spravne nastaveno (v /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias). Napr. ls
>vypisovalo jmena mesicu cesky (libc zrejme OK). Ale z klavesnice to znaky
>ne a nezralo. Kdyz jsem spustil xev, bylo videt, ze se
>posilaji spravne znaky: (takove to scaron, apod.). Zkousel jsem to bez
> [...]
Ahoj.

  No mne slovencina v RedHat 5.1 s poslednymi updatmi chodi ok.
Niektore verzie XKB mali problem pri upgrade-preinstalovani xov,
ale posledne verzie by tento problem mat nemali.

  Ked chcete nejake RPM, co mam instalovane, tak ich mam na
ftp://ftp.award.sk/pub/linux/localization/

			Cau.
					SAL