Diskuse: tisk

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Pondělí Říjen 19 13:14:10 CEST 1998

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***

> Nemuze to byt napriklad takto:
> 	- kilnete lpd
> 	- zustane nalokovany prislusny inet port
> 	- spustite lpd
> 	- port je obsazen
> 	- lpd se ukonci
> 	- port je po nejakem case uvolnen

To by ovsem znamenalo, ze lpd na konci nebezi. Ale ono bezelo .. Fyzicky
mezi procesy figurovalo, jenom nic nedelalo... Ted me napadlo, ze neco by
na tom mohlo byt .. Totiz je mozne, ze jsem mel dat killall -9 ... Jestli
to lpd, ktere potom jelo, nebylo porad to stare.
Nicmene to stale neresi problem. PROC to lpd takhle blbne ? Jaky ma duvod
bez jakehokoliv zalogovani tvarit se, ze funguje a pritom nic nedelat ?
Ono se to neda ani oddebugovat, protoze to z command-lajnu jede v pohode
... :(

S pozdravem
Lukas Macura