Cestina na webu

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Pondělí Říjen 19 14:47:32 CEST 1998

On Fri, 16 Oct 1998, Petr Stanek wrote:

> Rad poziji pokud se podari prelozit Apache 1.3 + PHP3 + SSL + ModCzech,
> jinak to pro mne nema zadnou cenu, bez PHP3 a SSL se neobejdu a nedej

Zdravim

	Mam apache_1.3.2+PHP3(z cvs)+mod_ssl+mod_czech(perexova uprava) a
zkousim to a na zadnou chybu jsem zatim nenarazil. Driv tam byla chyba s
mod_proxy, kterou jsme s perexem nasli (lepe receno prexex nasel po mich
pokusech a specifikovani problemu) a v je to jiz v soucasnem patchi
spravne. Vydel jsem, ze se problem s mod_proxy vyskitl i oficialni verzi
mod_czech pro apache_1.3.2 ( nebo je to beta, zatim jsem ji nezkousel,
protoze mi funguje ta perexova verze) a tusim, ze mi perex psal ze chyba
byla uz v puvodnim kodu mod_czech-u a asi bude nutne provest v nem tu
samou upravu jako je v prexove verzi ...
	Zaver je ale jednoznacny, aspon jsem zatim nenarazin na problem,
ze vyse uvedena kombinace funguje.

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...