Netscape Messenger & Check mail for every .. minute

the cerw cerw na cybergal.com
Pondělí Říjen 19 23:46:01 CEST 1998

Robert Vojta wrote:

> nevim zda vam, ale mi to nefunguje $SUBJ, nastavim, ze chci kontrolovat
> postu kazdou minutu a co to dela? nic! funguje to nekomu, ono to nejede
> i kdyz je netscape spusteny ani i kdyz je vypnuty
> podle me by to melo pri pustenem netscapu stahovat tu postu, jakmile
> dojde nova, ale nedela to vubec nic
> je ta volba k necemu?
>
> mam ucet pop3 na jime pocitaci

no ja nevim jak tobe ale ja pouzivam Netscape Communicator 4.03 pack a tam
pouzivam pro Mailing Messenger a taky samozrejmne pop3 z netaddressu a
nastaveni automaticke stahovani po 5 minutach a kdyz browsusju tak to samo
chechuje a sosa ji to bez jakykoliv problemu .,..... -)

cerw