instalace RedHat 5.1

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Úterý Říjen 20 07:28:29 CEST 1998

S tim palenim to zas nebude takovy problem, navic jsem to CD neuzavrel,
takze by to tam melo jit dopalit.
Doufam tedy, ze mu nebude vadit, ze to cele pripravuji na MS Win 95?
Co se tyce site, zkousel jsem instalaci pres FTP, problem je v tom, ze mi to
nikde nedalo zadat uz. jmeno a heslo pro pristup do mistni site, a hlasilo
ze pripojeni selhalo.