instalace RedHat 5.1

Tomas Cermak cermak na fsv.cvut.cz
Úterý Říjen 20 09:29:22 CEST 1998

> S tim palenim to zas nebude takovy problem, navic jsem to CD neuzavrel,
> takze by to tam melo jit dopalit.
to asi nepomuze

> Doufam tedy, ze mu nebude vadit, ze to cele pripravuji na MS Win 95?
To tedy vadit muze a nejspis i bude. RR a Joliet totiz ukladaji
dlouhe nazvy jinak a nevim, nevim, jestli si instalace poradi s
jolietem. Ja jsem udelal bootovaci image pomoci mkisofs
a ten jsem pak vypalil na kolegove win stroji. Takhle to lze.

cd /adrear/s/rh
mkisofs -r -c images/boot.catalog -b images/boot.img \
        /kde/je/misto/image.rh51 .

                                                        Tomas Cermak