WordPerfect 7

Radek Liboska liboska na uochb.cas.cz
Úterý Říjen 20 08:13:35 CEST 1998

Cejka Rudolf wrote:

> Zkousel nekdo Corel WordPerfect 7 pro Linux? Ja jo, ale nepodarilo se
> mi pridat ceske fonty tak, abych v nem mohl psat cesky. Stale se
> zobrazovaly 8859-1 znaky. (Ale dlouho jsem si s nim nehral.)
> Byl nekdo uspesnejsi?
>
> PS: Jde mi jen o WP, tj. odkazy na SO nebo AW neshanim.

Zdravim,
pridat ceske fonty se mi nepodarilo a nezlomil jsem ani pridani fontu
z cedecka s lokalizacnim sp pro wp.
wp7 ale pise cesky sam od sebe a dela to stejne jako stara dobra 5.1.
Pokud nastavite font na wp-roman, pak budou vsechny pismenka ceske
a stejne, pokud vyberete jinou sadu, budou ceska pismenka (r~,c~ ..,
nikoliv s~) zobrazovana substituci. Vysledny text je kompatibilni
s wp na jinych platformach.
Aby to psalo cesky, tak to chce pustit z terminalu s nastavenym
LANG (na cs_CZ)
Problem mi delaji mrtve klavesy, jsou mrtve, ale zobrazuji jine znaky,
nez by jeden cekal.
Vzdy ale lze ctrl-w a vybrat si znak, jaky je libo.
R.
--
                        /\/'^'\/\
                        \( O O )/

		   Radek Liboska, Ph.D.
     Institute of Organic Chemistry and Biochemistry
		Czech Academy of Sciences
	Flemingovo n. 2.	Praha 6   166 10
   Phone: ++420-2-20183-387 E-mail: liboska na uochb.cas.cz
   WWW: http://www.uochb.cas.cz/rl_home.html