3c509

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Říjen 20 09:51:04 CEST 1998

> PROBLEM BYL V TOM, ZE KARTY MELY NASTAVENOU VOLBU MEDIA NA "AUTO"
> A ZATIMCO V DOS/WIN KARTA SPRAVNE POSILALA PAKETY NA BNC, TAK
> V LINUXU MISTO BNC ZVOLILA KONEKTOR NA TP.
vzdy treba kartu nastavit na ten typ aky chceme. Inak to robi problemy aj
v dose aj vo windowsoch ...ked vam to ide a mate volbu auto ,tak asi mate
jednoducho stastie :-) Oni to auto asi mysleli tak..,ze na jednom kompe sa
budete prepinat medzi roznymi fyzickymi urovnami. Co podla mna asi nerobi
nikto. Takze v zasade ja vzdy vypinam plug&play , auto, modem speed a este
nikdy som problemy ohladne sietoviek nemal ,pokial mi ju dany comp
zdetekoval.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/