Async. udalost

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Říjen 20 12:04:48 CEST 1998

> To by bylo reseni, ale portovat na NT to IMHO nepujde? Nebo se
> pletu?

Zacnu z opacne strany - na NT neexistuje asynchronni udalost (temer),
opakuji, neexistuje! [Vyjimka: Vnutite-li se do ringu 0, je snad
nejak mozne vyvolat context switch nebo tak neco a poslat exception
do demona. Ale je to ee a ja bych to nedelal.] [Vyjimka 2: Zapisovat
pamet v adresovem prostoru demona a prepsat kod pod eip.] Proste to
nepodporuje OS (samozrejme to lze vnutit mimo OS - fuj!). Takze je
potreba nejakym zpusobem zmenit puvodni zamer - ten demon musi
aktivne kontrolovat, zda se nema zastavit.
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz