PCI zvukovka

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Říjen 20 16:26:08 CEST 1998

Zdravim,
  mam problem se $subj, obdrzel jsem to jako soucast PC. Neni od toho ani carka dokumentace, na
jakesi samolepce v bedne jsem nasel SONIC_IMP/S70ESS/MAESTRO_2, na svabu je
ESS\nMAESTRO-2\nESS1968S. IMHO je nejzajimavejsi ten posledni udaj. Stahl jsem OSSfree a nasel v nem
zminku, ze dotycny cip je podporovan (ale jak...?). Jak je to vlastne s PnP PCI kartama pod Linuxem?
pnpdump nic nenajde (proc by mel, je prece z _isa_pnptools). Pri bootu se dozvim, jake preruseni
bylo karte prideleno, ale nic vic (DMA, I/O...). Povedlo se neco podobnyho nekomu rozchodit?
  Tom