PCI zvukovka

Jan ONDREJ / SALSOFT ondrejj na salstar.award.sk
Úterý Říjen 20 23:57:08 CEST 1998

On Ut, 20 okt 1998, Tom Mazouch wrote:
>Zdravim,
>  mam problem se $subj, obdrzel jsem to jako soucast PC. Neni od toho ani carka dokumentace, na
>jakesi samolepce v bedne jsem nasel SONIC_IMP/S70ESS/MAESTRO_2, na svabu je
>ESS\nMAESTRO-2\nESS1968S. IMHO je nejzajimavejsi ten posledni udaj. Stahl jsem OSSfree a nasel v nem
>zminku, ze dotycny cip je podporovan (ale jak...?). Jak je to vlastne s PnP PCI kartama pod Linuxem?
>pnpdump nic nenajde (proc by mel, je prece z _isa_pnptools). Pri bootu se dozvim, jake preruseni
> [...]
Ahoj,

  skus ovladace ALSA (Advanced Linux Sound Architecture).
Pozri si stranku alsa.jcu.cz a stiahni posledy zdrojak.
Teraz je to tusim 0.2.0pre8. To pre si podla mna nevsimaj.
Vsetko okrem midi by malo byt funkcne. Podporuje nejake
PCI zvukovky, ale neviem, ci aj Tvoj typ.
Cipy ESS19XX zatial asi nepodporuje, ale mozno bude
s niecim kompatibilne. Ma to aj autodetekciu.

			Cau.
					SAL