aha2940w kernel>2.0.30

Ladislav Kaderjak laco na bar.unicom.sk
Středa Říjen 21 11:22:20 CEST 1998

ak sa nikto nestretol s tymto problemom, vie aspon niekto preco sa zmenil
driver aic7xxx v kerneloch nad 2.0.30, v com su vyhody novych driverov

P.S.: more aic7xxx.c  nezvladnem

mam problem so %subj% v kerneloch nad 2.0.30, v tomto sa naposledy da
zvolit
SCSI aha294x, vo vyssich iba aic78xx (alebo nejak tak)
s 2.0.30 chodi disk bez problemov, spravne sa detekuju aj zariadenia na
druhom
aha2940 ( CD, disk, paska )
myslim ze problem nieje v tom ze pouzivam dva scsi radice (skusal som ho
aj samostatne)
ked bootujem kernel s aic78xx, spravne detekuje oba radice
posledna korektna hlaska: 2 SCSI host
potom
SCSI: aborting command due to timeout : pid 0 ,scsi 0, channel 0, id 0,
lun 0 ,Test Unit Ready 00 00 00 00 00
SCSI: host 0 being reset for host 0 channel 0 host 0 abort(pid 0) time out
- reset
SCSI: host 0 being reset for host 0 channel 0 host 0 abort(pid 0) time out
- trying harder

a posledne dve hlasky dokolecka az kym ma to prestane bavit

tusi niekto v com by mohol byt problem ?

Hw: Adaptec AHA2940W v.BIOS 1.32  s diskom ST39173W