ADMIN: Zamereni konference

Slavo Uhrin slavo na nt.cenezu.sk
Středa Říjen 21 12:24:28 CEST 1998

> Ja si proste nemyslim, ze dotazy o TeXu maji jit do Linuxove
> konference. Spousta lidi ma treba vytvorene rovnitko TeX eq Linux,
> ale to neni pravda.

Ja to nevidim az takto jednoznacne. Priklad: zaujima ma trochu oblast
DTP a dozviem sa o roznych balikoch programov. Chcem sa dozvediet iba
_zakladnu_ informaciu o tom, na co su pouzitelne. Preto automaticky
davam dotaz do konferencie o linuxe na _strucne_ vysvetlenie a
nepovazujem to za off-topic. Iny mozny postup by bol: 1. prihlasit
sa do konf. o TeXe 2. spytat sa na tuto konkretnu vec 2. odhlasit
sa z danej konferencie. Toto sa mi zda ovela horsie riesenie.
Kedze som vsak dostal upozornenie od moderatora za off-topic,
akceptujem ho.

Slavo