Instalace NFS-serveru

Ing. Milan KORBEL korbel na suas.cz
Středa Říjen 21 14:18:30 CEST 1998

-----Původní zpráva-----
Od: Petr Snajdr <pesna na didot.cz>
Diskusní skupiny: Linux
Datum: 21. října 1998 8:33
Předmět: Re: Instalace NFS-serveru

>Jak se ten problem projevuje? Co mate v logu? Je spravne /etc/exports?
>... fungovalo to nekdy (jina verze..)?

Starsi verze NFS jsem na teto distribuci nikdy neskousel (kvuli MySQL byl
proveden update GLIBC na vyšší verzi); takze nevim zda NFS nekdy fungovalo.
NFS na distribuci SARAH (Satrapa - Randus) postavene na RH 3.0 funguje bez
problemu.
Pri namontovani svazku lokalne projde vse bez problemu a RPCINFO vypise
nasledujici informaci:
    program    vers    proto    port
    100000    2        tcp        111    rpcbind
    100000    2        udp        111    rpcbind
    100003    2        tcp        2049    nfs
    100003    2        udp        2049    nfs

. Pri vypisu RPCINFO ze vzdaleneho serveru napise "Program not registered".