pop3 problem

Karel Volejnik Karel.Volejnik na be-net.cz
Středa Říjen 21 14:36:46 CEST 1998

Dobry den,

setkal jsem se se zajimavym problemem na RedHat 5.1 a /usr/sbin/ipop3d.
Na mailserveru nebylo misto v '/' filesystemu (0B), ale plno mista
ve /var i /home (/tmp je nalinkovano na /var/tmp). Pres to ipop3d
nedokazal fungovat spravne.
Posta sice z klientu sla cist, ale ipop3d ji na mailserveru odmital
smazat. Takze uzivatelum (kteri meli nastaveno opakovane cteni posty
kazdych 10minut) se brzo zacpaly disky.
Myslel jsem, ze neco podobneho hrozi, pouze pokud se nemohou updatovat
logy nebo neco podobneho. Zjevne ten ipop3d pri praci pouziva
root filesystem.
Nezaspal jsem nejaky patch ?