problem (asi) s gated

Martin Kulovany root na veronica.gasos-ro.cz
Středa Říjen 21 14:48:45 CEST 1998

Zdravim ...
Mame takovyto problem:
Mame sit pripojenou do internetu pres seriovy port a pppd.
Na tomto pocitaci (distribuce Sarah (RH5.0)) pres ktery je sit pripojena bezi
gated, ktery vytvari dynamickou routovaci tabulku, ktera obsahuje polozky ve
smyslu: default gateway je device ppp0. Na dev eth0 je pripojena cela sit.
Problem je v tom, ze vzdy pri nejake akci(???) - nepodarilo se mi
vysledovat kdy gated odstrani z tabulky zaznam o tom, ze pres ppp0
vede cesta ven (do internetu). Je mozne ze to nedela gated, ale je to
zkratka problem. Jeste bych chtel poznamenat, ze se toto deje zcela
nahodile (tj. nekdy za dva dny, nekdy za 14 dni).
Pokud s tim mate nekdo zkusenosti tak prosim poradte.
Pripadne dodam konfiguracni soubory.

	Diky
		Martin Kulovany
		Koulic

P.S. Budu vdecen kdyz mi nebudete radit abych to (vy)routoval staticky.