Mala databaze pristupna pro cteni pres WWW

Tomas Rezek linux na altamira.asu.cas.cz
Středa Říjen 21 19:03:12 CEST 1998

Pekny vecer,

potreboval bych neco jako $subj. Potrebujeme vytvorit jednoduchou, i kdyz
casem stredne velkou, databazi - asi tak neco, co by v pohode zvladala
dBASE na 486, kdyz jsem to v blahe pameti pouzival :-) Ta data z databaze
potrebujeme vystavit na webovske strance a prohledavat pomoci formulare,
zadavat se budou jen lokalne, zadne velike kouzla take nepotrebujeme.

Problem je, ze jednak jsem nikdy nic krome dBASE nepouzival, jednak to
neni na Linuxu (timto se velmi omlouvam za OT), ale na velike Alphe 800
s Digital Unixem v4.0B, a samozrejme jen tezko mohu prinutit roota, aby mi
nachystal Apache s podporou PHP 3.0 pro mSQL a to mSQL samotne (jedine
reseni, ktere me napada).

Stravil jsem cely den browsenim, ale asi jsem nenasel to spravne URL.
Prosim, jestli muzete, poradte.

TR
--
Tomas Rezek, INTEGRAL Project Czech Office
Institute of Astronomy, Czech Academy of Science, Ondrejov