pripojeni dev

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Středa Říjen 21 19:38:22 CEST 1998

	-neudela nic.....

> a mela by se vytvorit sada vsech dulezitych zarizeni.
> A jeste neco: Jestli to mas namonteny pod /mnt, tak v mem vyse uvedenem
> blaboleni vymen posloupnost znaku /dev za /mnt/dev .

	-je to v /dev

> Jestli nic z toho nepomuze, budes muset napsat vic (co je kde
> namountovany,
> odkud je co spusteny, atd...)

	-pri startu:
	hda  1600MB (HDD) - fat s Monkey a Windowsama
	hdb  CD ROM ktery bych chtel pripojit
	hdc  400MB (HDD) - ext2 ktery bych chtel pripojit

	po prikazu mdir hda hrabe na disketu

	po prikazu mount hdb ze nemuze pripojit hdb

	v adresari /dev ve vypisu je zlute hda, hda1-6, to same hdb, hdc i
hdd

	pokud nektery chci otevrit JOEm (joe hda), u hda dlouze hrabe a da
parametry diskety (velikost, ...)

	jeste do souboru mtab v /dev/mtab a take fstab tamtez jsem zadal

	/dev/hdc ........... (bylo /dev/hda ............)

> P.S.: Omlouvam se za ponekud podrobny vyklad, ale nektere dotazy a zvlaste
> pak reakce na jejich zodpovezeni mi pripada, jako by dotycny do vcerejska
> pracoval na ZX Spectru a dnes rano mu to nekdo vymenil za linux.

	Do nynejska jsem nemel moznost pracovat na nicem jinem nez MS
produkty (dos, win)