Presmerovani komunikace pres ssh

Jan Kurik kurik na reax.cz
Středa Říjen 21 19:40:14 CEST 1998

    Dobry den (vecer)!

    Mam takovy problem :
    Dve instance aplikace na dvou oddelenych pocitacich si obcas pretahuji
mezi sebou nejaka data po siti. Potrebuju tento kanal nejak zakryptovat,
protoze se jeden z techto pocitacu stehuje na Internet (druhy zustava na
lokalni siti). Chtel jsem k tomuto ucelu pouzit presmerovavani portu, ktere
nabizi ssh. Jenze v dokumentaci ani v man strance jsem toho moc nenasel
(kromne toho, ze to pry jde) a veskere me pokusy skoncili neuspechem.
    Chtel bych poprosit nekoho, kdo ma neco podobneho zprovozneno a nebude
mu vadit, ze ho budu otravovat dotazy, aby se mi ozval.

    Diky

Jan Kurik <kurik na reax.cz>