CZLUG: Databaze clenu

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Říjen 22 00:06:28 CEST 1998

Vazeni kolegove,

prave jsem rozeslal mail vsem clenum CZLUGu, kteri jsou zavedeni v
nasi databazi. Pokud jste clenem CZLUGu (tj. zaplatil jste prislusny
clensky poplatek na ucet CZLUGu) a neobdrzel jste behem dnesniho dne
ode mne dopis se subjectem "CZLUG: Potvrzeni clenstvi", prosim
kontaktujte mne, sjedname napravu (v dopise uvedte priblizne datum
platby, abychom ji mohli identifikovat).

Ucel teto akce je velice prosty - aktualizace databaze clenum Ceskeho
sdruzeni uzivatelu operacniho systemu Linux. Omlouvam se vsem, kteri
tento dopis dostanou vicekrat.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz