CZLUG: Databaze clenu

Prochazka Daniel prochazka na lag.tel.cz
Čtvrtek Říjen 22 09:57:25 CEST 1998

Dopis o potvrzeni clenstvi jsem nedostal, platil jsem prevoden z uctu
12.10.1998,
registroval jsem se pres WEB asi tyden predtim.
Moje jmeno je 	Daniel PROCHAZKA
		Novomlynska 3
		110 00 Praha 1
		r.c. 660924/1947
vcera jsem obdobny dopis posilal na adresu vybor na linux.cz a Ondrej Koala
Vacha mi odpovedel, ze platbu jste obdrzeli, a byl jsem ujisten, ze Vami
pripravovanou distribuci Linuxu na CD obdrzim. Potvrzovaci dopis o clenstvi
v CZLUG jsem vsak nedostal.

			Daniel PROCHAZKA