Instalace Linuxu

VajikFra na ipb.cz VajikFra na ipb.cz
Čtvrtek Říjen 22 10:47:39 CEST 1998

Dobry den,
Vzhledem k tomu, ze me Linux velice zaujal, rozhodl jsem se, ze si ho
nainstaluju. Asi pred rokem jsem si nainstalovat distribuci Slackware, ale
to je uz je docela dlouho a proto predpokladam, ze se objevili lepsi
distribuce. Proto bych uvital nejako informace o tom jaky Linux by byl
nejlepsi k instalaci pro temer zacatecnika /i233MMX, 64MB, HDD3,5GB, CD-ROM
..../.
Bohuzel nemam pristup na Internet, takze bych uvital, kde se da sehnat
software k Linuxu jinak nez pres Internet /BBS.../.
Doufam ze tato zprava neni nejakym zpusobem Off-topic.
Dekuji

-- Frantisek Vajik , IPB,a.s. Technologicka podpora --