MySQL pres ODBC

Jan Kurik kurik na reax.cz
Čtvrtek Říjen 22 12:45:25 CEST 1998

>"Record/Key Deleted" nebo "Couldn't perform the query because another
>user deleted or moved the record", coz jsou logicky nesmysly, protoze
>databazi v tu chvili nikdo jiny nepouziva. Obcas se podari zaznam z
>tabulky vymazat, ale po naslednem refreshi se zaznam opet objevi.

    Stejny problemy jsem mel, kdyz jsem pouzival VisualData od MS. Pak jsem
ale presel na Access a ten uz mi to nedela. Pokud ve svych programech
pouzivam pristup k ODBC pres DAO, nebo ADO (databazove rozhrani od MS), tak
s tim take nemam problemy.
    Pokud mate moznost, zkuste se na MySQL-ODBC driver napojit z nejakeho
jineho programu (MS Access), nez z toho soucasneho.

    Kdyz jsem pouzil na toto knihovnu libmysql.dll, nebo mysql.exe (klient
pro Win), tak jsem nepotreboval ODBC driver a nikdy jsem s tim nemel
problemy.

Jan Kurik <kurik na reax.cz>