SVGATextmode problem

marasan na thepentagon.com marasan na thepentagon.com
Čtvrtek Říjen 22 13:18:55 CEST 1998

Zdravim,
nainstaloval sem si do Debiana 2 SVGATM, mam S3 Virge dx, coz jsem
nastavil v /etc/TextConfig vcetne dac prevodniku a jal se zkouset svuj
oblibeny mod 132x50x8. Na obrazovce se v pohode vykresli zleva asi 2/3 a
pak ve 3./3 se zase ta 1./3 opakuje. na stary S3 mi to jelo naprosto v
pohode, tedka jsem zjistil, ze vsechno nad 80 sloupecku mi dela tuhle vec.
Teoreticky by to mohlo byt kartou, ale v DOSu mi treba xtcplayer jede v
132x... modu (myslim, ze to je VESA) v pohode.
Mate nekde obdobnou zkusenost, pripadne navod jak zistit kde je chyba a
jak ji odstranit ?

Zatim zdravim
Marek Cermak

www.thepentagon.com/marasan