Kabiho cestina

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 22 13:57:36 CEST 1998

Oto Buchta wrote:

> Stahl jsem si podporu cestiny od Zdenka Kabiho Kabelace a tak nejak ji nemohu
> rozjet. Bud jsem trouba (pak si ovsem sypu popel na hlavu), nebo delam nekde
> nejakou fatalni chybu, zkratka, nic mi nic nehlasi cestina nejede.
> Mohl by mi nekdo, kdo to rozjel, dat nekolikaradkove HOWTO?
> Diky moc,
> Telcontar.

Toz to by me zajimalo jake s tim muzes mit zrovna TY problemy :-)

Je tam simple skript czrun v bin ten ma parametr nazev programu

- akorat je treba nejak rozlisit libc5 libc6 - coz tam je aktualne pro
RedHat
spatne  jelikoz RedHat podava svym ldd lzive informace. (jo chystam
prevratit poradi detekce cimz by se mel problem vyresit - kdyz tu neni
zadny ten dobrovolnik, ktery by se s tim lopotil).

JO - a jeste jedna poznamka - Ten program jenam zapina lepsi vstup
klavesnice
pro nespolupracujici programu - tj. pokud jsi jeden z tech co jeste stale
pisi cesky pouze s Xtermovou mapou, tak to mas teda problem nejprve rozjet
cestinu v X-sech - mam na to popis na moji strance a jsou i dalsi, kterym
snad nemusim delat reklamu.

--
		This will end your Windows98 session.
		 Do you want to play another game?