Instalace Debianu 2.0

Čtvrtek Říjen 22 17:17:40 CEST 1998

8-214.7 Marek Prikryl napsal:
> Zdravim vsechny !
>      Mam problem s instalaci Debianu 2.0.
>      Po instalaci, kdyz se zavadi jadro mi napise, ze se mu nepodarilo
> nahrat modul, ze se ho mam pokusit nahrat rucne. Prave pri instalaci,
v ktere ceasti. Pokud jeste pri nabootovani z instalacni diskety, tak
je nekde volba "configure modules", nebo tak nejak. Tam lze nastavit,
jake moduly se maji nahravat. Instalacni program se je pokusi nahrat, aby
otestoval funkcnost. vetsinou je tam i napoveda, jake parametry dany modul
ocekava.
> kdyz se konfiguruji, jake moduly se maji nainstalovat, chce comand-
> line argument a ja nevim, co tam mam napsat. To stejne je i se
> sitovou kartou. Mouse mam PS/2.
>      Muze mi prosim nekdo poradit? Je mozne, aby tyto problemy
> zpusubily nenainstalovani X-win?
nenainstalovani? Jaky typ instalace jste zvolil? Pro doinstalovani X Window
je zvolte v programu dselect (ten jste mel uz urcite spusteny) a zvolte
si xserver a na doplnujici otazky odpovezte podle uvazeni (jako ktere fonty
nainstalovat a tak).
>      Dekuji.
Neni zac, snad to pomohlo.
				Petr Cech
P.S. Preklad instalacni prirucky je na www.debian.cz v sekci informace pro
uzivatele. Lze tam najit zajimave informace.
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|