instalace RH vcetne updates

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Říjen 21 20:34:33 CEST 1998

Jan Kasprzak (Jan.Kasprzak na eunet.cz) wrote:
: : muze mi nekdo rict jak se instaluje RH vcetne updates. Staci prekopirovat
: : adresar updates do RedHat/RPMS nebo se to dela jinak?

: 	Jeste musite pregenerovat base/hdlist programem genhdlist.

A to by ma velmi zaujimalo, preco je nutne vyrabat redundantne
informacie. IMHO by si to mohol instalator kludne urobit sam,
pokial hdlist na danom mieste nenajde :-( - pochybujem, ze
by to potreboval este pred volbou a naparametrovanim
instalacnej metody.

Skoda, mohli sme taky navrh (pripadne rovno patch) poslat RedHatom,
teraz uz treba zase pockat na dalsiu verziu.

Zdravi
--
				Stano