Problem pri bootu

Zdenek Sebesta mach na internet.sk
Čtvrtek Říjen 22 23:25:41 CEST 1998

Vazeni kolegove - pomozte
Od jednoho krasneho okamziku mi pretal nabihat system - zatuhnul pri startu
(LILO). Nastesti jsem mel historicke jadro - pouzivam RH 5.1, pres to jsem se
dostal do systemu, fsck - OK, tvorba noveho jadra a:
Toto a jakekoliv dalsi jadra, ktera tvorim mi vzdycky zamrznou pri bootu,
system se rozjizdi (test HW, tty0, tty1, PPP, TCP, Partition check) a potom
vypise posledni hlasku
"VFS Mounted root (ext2 filesystem) read only"  a zustane stat. Pomuze jenom
reset. Jadra jsem kompiloval snad 20 x - myslim si, ze tam chybu nedelam, ale
PROC to s originalem rozjedu?
Po tomto radku by mel nasledovat INIT ver 2.74 booting, montováni swapu atd.
Jo - jedu na jadre 2.34.

-mach-
.. Press CTRL-ALT-DEL to continue