Nekolik dotazu na nastaveni klavesnice

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Říjen 23 10:23:27 CEST 1998

Pavel Lisý wrote:

  Nastavil jsem si Win95 klavesy na pro me zajimave funkce a byl jsem
> prekvapen, ze po urcitem case vzdy prestaly fungovat. Nyni jsem zjistil cim to
> je. Jakmile zapnu numlock, klavesy nefunguji (zrejme se zmeni kod ktery
> posilaji). Je to normalni? Mam RH 5.x, pocestenou klavesnici (0.04 plus modul
> LD_PRELOAD, ale funguje to myslim i bez tech ceskych nastaveni). Kde je mozne
> vypnout takove fungovani numlocku?

Nekde tu jiz tato rada probehla - vyhledejte si ji v archivu konference

> Doplnujici otazka. Nevite nekdo, proc v nejnovejsich distribucich neni mozne v
> xtermu, rxvt, ... psat cisla na numericke klavesnici? Vubec mi to nevyhovuje.
> Jde to nejak vyresit, nebo se s tim musim smirit? Nebo znate nekdo xterm ve
> kterem by chodil MC a toto fungovalo?

Coz treba nadefinovat si Xmodmap soubor kde se na numericke klavesnici bude
psat misto Numblokoveho Home/7  klasicka 7 - me to funguje.

--
		This will end your Windows98 session.
		 Do you want to play another game?