Fax server

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Pátek Říjen 23 11:47:59 CEST 1998

On 23 Oct 98, at 11:26, Diamantik Diamantovic wrote:

> Modem Supra Fax podporujuci Class2. Pricom musim donutit modem aby
> rozpoznaval faxovy signal a datovy. Da sa pouzit mgetty s parametrami -D
> -F sucasne ? Robil uz niekto niekedy takuto vec ?

Suprafax hezky faxuje, ale kdyz jsem odesilal fax na 120 cisel, tak se
mi po 100 upekl, nesla na nem udrzet ruka a od te doby co vychladl
netoci cisla tonovou volbou, jinak to asi prezil. To jen tak na okraj, ze na
velka zatizeni jsou asi jine modemy.

Mgetty se s parametry -F i -D podle me nepousti, potrebneho efektu se
dosahne vynechanim techto parametru a patricnou konfiguraci v
mgetty.conf, nicmene se starsimi faxy a uzivateli, kteri posilaji fax
stylem nejdriv vytocim cislo, pak si poslechnu co se tam deje, zalozim
papir a zmacknu start autodetekce nefunguje, pro vazne pouziti bych
doporucoval dva modemy, pricemz faxovat ven mohou oba, ale prijem
bude smerovan jen na jeden.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ze vzpominek americkeho kovboje:
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel
prirozenou smrti.