ispell.cz

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Říjen 23 11:58:14 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> Myslim, ze ano. Jina vec, ze se to bude spatne dokazovat.
> Opacna moznost dovedena k absurdite by znamenala to, ze
> pokud nekdo neco prelozi, bude mit problemy ochranit
> svuj preklad pred nekym kdo by k tomu pridal jen sve jmeno.

OK. Takze:
a) omlouvam se vsem, koho jsem se dotknul svym vtipkem o Wordu
b) nevybrakuju spell z M$ Wordu (ani jsem to nemel v umyslu)
c) nebudu prepisovat naucny slovnik (ani jsem to nemel v umyslu)
d) vratim se k puvodni otazce: ma nekdo nejaky obsahlejsi slovnik pro ispell?

               Diky
                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \